Alla inlägg under november 2016

Av Anna Wihlborg - 24 november 2016 14:02

hejsan...


Tiden går för fort, det är snart helg igen och jag är ledig. Vi ska till ett par kompisar och äta tacos, det blir både gott och trevligt. Var ett tag sen vi träffades. Jag stängde i går och det gick bra... Ska stänga idag med, hoppas att det går lika bra.. Men det kommer det att göra.... 


Sen på söndag är det första advent, Då kommer vi att göra fint här hemma... Det blir kul och mysigt..

Skriver igen på söndag och kanske kommer ett eller flera kort på hur fint vi har det här hemma

kram 

Av Anna Wihlborg - 19 november 2016 22:21

Hej!


Då var det ett tag sen man skrev. Men har inte haft nått specellt att berätta. Nästa helg är det första advent. Var har detta året tagit vägen? Tycker åren bara springer iväg. Det går för fort. I morgon jobbar jag Det är ju sitta dagen på denna veckan och så har man jobbat i helg igen.. och då är det första advent. Så då ska vi sätta upp alla ljusstakar och stjärnor. så på måndag när jag är ledig ska rensa i förrådet..Sen när sambon kommer hem ska vi slänga det som vi inte använder.... Kan ju vara bra att hitta alla saker, som ska upp nu.. 

Skriver snart igen



kram




Av Anna Wihlborg - 15 november 2016 11:28

Hej!


Idag kommer jag att tända ett ljus. För idag fyller den finaste ängeln år. Hon skulle blivit 69 år idag. Förstår inte vad tiden tar vägen. Men att det redan gått 9 år sedan du lämnade mig. Jag vet att du har bra och att du slipper lida. Säger bara en sak FUCK CANCER.


Du ligger i din säng. 
Jag håller din hand i min, och känner hur kall dn blir. 

Du andas tungt, snart du slipper ha ont. 

Tårarna rinner ner för mina kinder. 

Jag smeker din kind och mäker att du inte andas mer. 

Du är nu en fin ängel. Jag kommer alltid att älska dig.

sov gott lilla mamma. Saknar dig!


  

Idag kommer jag att jobba mellan 14-1900... ett kort pass. sen ledig i 2 dag. Det är ju skönt. Nej nu ska jag snart göra mig klar för att gå till jobbet.. 


Kram o puss... Var rädda om dig och tand hand om era nära och kära... Kan gå fort.


Av Anna Wihlborg - 14 november 2016 21:35

Hej på er!


Då var det måndag igen. Helgen har varit underbra, varit ledig. I lördags var jag och sambo hos två av våra kompisar i uppsala och käkade med dem... Sen åkte vi in och spelade biljard och minigolf. Minigolfen spelade vi på latitude- 59. och biljaden spelade vi på Interpool.. Jag vann i alla minigolfen.. det tyckte jag var kul...


Sen på söndagen var vi nere hos sambons föräldrar.. Det var treligt. Annars gjorde vi inte så mycket mera.. Nu helgen ska jag jobba... I veckan så ska vi handla upp lite mat, så man kan göra lådor..


kram Anna


Av Anna Wihlborg - 8 november 2016 21:37

 

hej! 


Idag var vi på begravningen av sambons farmor. Det var en fin begravning, även om det var jobbigt..Det var första gången jag med om jordfästningen på en gång.. det var också fint... Efter begravning åkte vi till gamla pästgården och fikade.. Det var trevligt och blev ett bra avslut.   vila i frid!


Senare åkte jag o sambo till västerås och handlade vinterskor... Det har ju kommit lite snö nu. I morgon ska jag jobba igen. Och imorgon har jag 1100-2000.

I helgen som kommer så är jag ledig. På lördag åker vi till uppsala och träffar lite kompisar,, vi ska eventullt splela biljard eller bowling. 

Tror inte att det händer så mycket mer i veckan..Nu ska jag snart och göra klar för sängen.. skriver mera snart igen.


kram på er



















Av Anna Wihlborg - 7 november 2016 13:22

Då var det en ny vecka igen. Har nu idag dammat och dammsugit... Helgen var bra och det gick jättebra att stänga. Innan jag började i helgen så var jag o tände ett ljus för mamma och pappa, och givetvis alla andra som inte finns kvar hos mig. Tycker det är så fint när det lyser på alla gravar. 


    

I morgon ska vi på bergravning för sambons farmor.. Så har idag tagit fram kläderna jag ska ha på mig.. 

Idag så snöar det för fullt, är väl inte så förtjust i snön men tycker att det är bättre så att det kommer snö så det lyser upp lite...nu får det räcka för denna gången.. skriver i morgon igen..

kram




Av Anna Wihlborg - 4 november 2016 23:04

hej på er!


Ledsen att jag inte varit inne o skrivit på länge. Men kännt att det inte varit nått speciellt som hänt. Jag ska stänga i helgen på jobbet... Det kommer att gå bra.. hoppas jag...    I morgon innan jobbet ska jag åka upp o tända ljus för dem som inte finns kvar här hos mig.. kommer göra det vid 1600 då det är mörkt. Tycker det är så fint där uppe då.. det lyser på alla platser..


Nu till nått annat, vi har ju inte fått ut vår bil än. Tydligen så var vattenpumpen oxå trasig så att det blev inte så bra.. men på måndag får vi ut den :)


Skriver mera på söndag och lovar att lägga ut bild på ljusen jag tänder morgon 


kram 

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards