Direktlänk till inlägg 23 december 2016

God Jul!

Av Anna Wihlborg - 23 december 2016 23:32

hej på er!


Nu har jag inte skrivit på länge, men det har inte hänt så mycket har jobbat mest. Men nu är jag ledig i två dagar, det ska bli skönt. I går kom vår nya tvättmaskin. Vi vår inne på Elgiganten den 15 och köpte en ny sen tog vi även hemköring och uppbärningen så skönt att slippa bära den själva.

   Så här ser den ut.. visst är den fin?

Idag har jag jobbat mellan 1100-2100, efter jobbet så käkade vi llite lätt här hemma och sen har jag klättt granen.

Så snart kan julen komma hit också. I år ska vi ha julen här hemma. Vi brukar dela upp allt så det blir lite knyt.. Det är ju skönt så slipper en göra allt... Men nu får det räcka för idag.. Nu får ni ha en GOD JUL.. så skriver jag på söndag igen ..

Kram er alla godningar...

     Ville bara visa vår gran i år




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej

Av Anna Wihlborg - 9 juni 2017 13:32

Hej   Nu är jag här igen..Idag åker vi ner till Ullared.. Det ska bli kul. Men tänkte nu berätta lite om Vad som hänt.. Jag var hos läkaren angånde min arm. Jag fick kortinson spruta  och sen ska jag bli kallad så de kan göra ett test med små e...

Av Anna Wihlborg - 18 maj 2017 14:51

Nu är det längesen jag skrev. Men har inte orkat. Sen han det inte hänt så mycket som jag vill berättat förrän nu.  Det är nu i mitten på maj, Men börjat lite smått att berätta om vår förra helg. Vi var på kattutställning med Minttu. Det gick bra. ...

Av Anna Wihlborg - 3 april 2017 09:21

hej på er1   Hoppas att det är bra med er? Med mig är det lite så där.. Jag har fått ont min arm som jag operat en gång.  Jag har ju haft nerver i kläm en gång, och nu jag fått samma symtom igen.. Det gör ont och sticker i armen. Vaknar på nätter...

Av Anna Wihlborg - 23 mars 2017 22:47

hejsan...   Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev.. Men det har inte hänt så mycket...Jobbar och sen fullt upp på helgerna man är ledig. Nu är vi inne i Mars.. Tiden går fort...Vi har nu beställt och fått hem nya möbler till vardagsrummet...

Av Anna Wihlborg - 7 mars 2017 10:29

Hej!     Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men Jag mår bra. Hoppas att ni oxå mår bra. Det har varit fullt upp på jobbet. I helgen var jag ledig.. Vi var ute och åt i lördags. I söndags var o hälsade med sambos föräldrar.  Annars har jag i...

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards