Direktlänk till inlägg 11 december 2016

Tredje advent!

Av Anna Wihlborg - 11 december 2016 21:37






Hejsan!

Hur är det med er idag? Det är bara bra med mig. Idag tog vi sovmorgon och tror att vi behövde det. Det var skönt att får sova ut riktigt ordentligt. Efter att vi ätit frukost så åkte vi till Mall of Scannivia. Jag hittade en klänning  och kavaj som jag ska ha på julafton. Hittade även 2 st linnen. Sambon hittade en skjorta och en tröja som han tänkte ha då. 

 

Efter vi handlat så tog vi en kaffe, och efter kaffet åkte vi hem och gjorde middag. Idag blev det tacos för det går så snabbt att laga till sen är det ju jättegott oxå. Annars har vi bara tagit det lugnt nu på kvällen... Vi var hos en kompis och hjälpte henne att klippa hennes katts klor. 


 

Nej,  mina vänner nu får det räcka för idag... Skriver igen i veckan om jag har nått roligt att berätta för er!

kram


 
 
Hemmamammafru

Hemmamammafru

12 december 2016 01:25

Jag är en kvinna på 46 år, fru, mamma är tuff, envis som människa bor i Småland i en pytteliten by.
Jag vill berätta om mitt liv och hur det är att bo i vildmarken på gott och ont. Mina funderingar och tankar och öden och äventyr m.m

Skratta och gråt och bli glad och arg tillsammans med mig för jag säger precis som jag tycker utan krusiduller.

Älska alla årstider m.m Jag har nära kontakt med alla djur runt omkring mig och alla barn.

Det bästa jag vet är att resa till fjället och åka utför och åka på längden.

Jag är alldeles för gammal för att blogga men det skiter jag i. Jag vill göra som jag vill och är både tjurig och envis. Man måste vara det för att klara av att bo så här.

Jag prata om min stora passion och det jag älskar att göra i livet är: hundar, hästar (rider), åka utför och på längden, seglar, vandra, fjället, dragträning, promenader, träning, sticka, vänner, grillar, äventyr m.m

Söker nya seriösa vänner att lära känna.

Min bloggadress:


http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

Anna Wihlborg

12 december 2016 21:01

hejsan
jag är som sagt en glad trevligt tjej på 39 år. Bor med sambon och våra katter i Enköping. Jag tycker oxå om att träffa nya människor. Tycker hästar är fina men kan dock inte vara nära dem då jag har astma.. eller ja det e inte hästarna utan mest höet att jag inte kan andas.. Är jätteglad att jag tål katter och andra djur. annars gillar jag att prommenader, umgås med vänner,mm

är det nått du vill veta så är det bara att fråga
Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej

Av Anna Wihlborg - 9 juni 2017 13:32

Hej   Nu är jag här igen..Idag åker vi ner till Ullared.. Det ska bli kul. Men tänkte nu berätta lite om Vad som hänt.. Jag var hos läkaren angånde min arm. Jag fick kortinson spruta  och sen ska jag bli kallad så de kan göra ett test med små e...

Av Anna Wihlborg - 18 maj 2017 14:51

Nu är det längesen jag skrev. Men har inte orkat. Sen han det inte hänt så mycket som jag vill berättat förrän nu.  Det är nu i mitten på maj, Men börjat lite smått att berätta om vår förra helg. Vi var på kattutställning med Minttu. Det gick bra. ...

Av Anna Wihlborg - 3 april 2017 09:21

hej på er1   Hoppas att det är bra med er? Med mig är det lite så där.. Jag har fått ont min arm som jag operat en gång.  Jag har ju haft nerver i kläm en gång, och nu jag fått samma symtom igen.. Det gör ont och sticker i armen. Vaknar på nätter...

Av Anna Wihlborg - 23 mars 2017 22:47

hejsan...   Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev.. Men det har inte hänt så mycket...Jobbar och sen fullt upp på helgerna man är ledig. Nu är vi inne i Mars.. Tiden går fort...Vi har nu beställt och fått hem nya möbler till vardagsrummet...

Av Anna Wihlborg - 7 mars 2017 10:29

Hej!     Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men Jag mår bra. Hoppas att ni oxå mår bra. Det har varit fullt upp på jobbet. I helgen var jag ledig.. Vi var ute och åt i lördags. I söndags var o hälsade med sambos föräldrar.  Annars har jag i...

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards