Alla inlägg den 2 december 2016

Av Anna Wihlborg - 2 december 2016 11:09

Hejsan!


Nu är det ett tag sen jag skrev, men det har inte hänt nått speciellt,   Det har varit första advent och den var lugn. Vi har fått upp lite julgardiner och lite annant mysigt.. Tycker att det e mysigt att julpynta och sånt...Nu har det oxå blivit kallt vilket känns i vår lägenhet...Den är kallt trost att alla element är på full effekt.. Men så här har det varit varje vinter.


Jag ska stänga hela helgen... Det kommer nog att gå bra...    I går natt vaknade vi av att vår minsta katt spyde ner sängen.. härligt.. antaligen så hade hon varit och ätit och gjort det lite för fort. Så det var bara att byta lakan mitt i natten, det är härligt med djur eller vad tycker ni. 


Nej nu får det räcka för denna gången... Skriver efter helgen... 

Kram på er 


Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards