Alla inlägg under februari 2017

Av Anna Wihlborg - 14 februari 2017 20:52

Nu är det ett bra tag sen jag skrev. Jag har tänkt att jag ska skriva men sen inte hunnit med. Jag hade ju semester i en vecka.Jag hade en bra vecka och sen hade vi fest för mig oxå.. Det var jättekul... Fast jag blev sjuk.. var lite hostig innan men inget jag tänkte mycket på... Sen på lördagkvällen när vi  kom hem från festen hade jag 38,5 i feber.. så det var bara att ringa jobbet på söndagen och sjukanmälla sig för måndag.. sen var jag även hemma på tisdag... jag sov bara i alla dagar... Men nu är jag frisk igen och jobbar på... 


Jag är ledig i helgen som kommer... så då får vi se vad vi hittar på.... nått kul blir det nog...

men jag skriver snart igen.. lovar att det inte kommer att ta lika lång tid... som innnan...


kram på er alla

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards