Alla inlägg under april 2017

Av Anna Wihlborg - 3 april 2017 09:21

hej på er1


Hoppas att det är bra med er? Med mig är det lite så där.. Jag har fått ont min arm som jag operat en gång.  Jag har ju haft nerver i kläm en gång, och nu jag fått samma symtom igen.. Det gör ont och sticker i armen. Vaknar på nätterna av att det gör ont. Men idag har jag ringt till läkaren, hoppas att jag kan få en snabb tid, snart.. blir tokig at att inte få sova.. Jag har glömt att berätta att det gick bra på mammofrafin och jag hade inte cancer. 


Helgen har varit bra... Vi har umgås med ett par kompisar som köpt hus, Det var ett jättefint hus... Det var trevligt och mysigt... I går var vi bara hemma, sambon bött däck på bilen, så nu har jag sommardäck på bilen. :)

Skriver mera nästa gång o berättar hu rdet gått med mig arm. Det ska ringa idag vid 1350.. Hoppas att det har en tid den närmste tiden.. 



Kram på er




Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards