Alla inlägg den 10 december 2016

Av Anna Wihlborg - 10 december 2016 19:57

Tjenare!



Hoppas att det är bra med er?. Med mig är det bra, jag är bara trött.. Har idag jobbat lite extra det vara kul.. Idag öppnade jag och det gick bra.. I går när man gick och la sig så var det grönt ute.. När man sen vaknade så var det helt vitt och allt är kaos. Kan inte folk lära sig att ta det försiktigt när det är vinter ute. Jag vet att det inte behövs mycket för att man ska sladda eller åka ner i diktet. Så om ni är ute och kör på vägarna ta det lite försikigt. Idag är min sambo på julbord med sitt jobb. Hoppas att det har roligt...    


I morgon är jag ledig då blir det att sova lite länge och sen kankse om vädret tillåter åka till mall of scaninvia. Snart är vi inne i mitten av december. Vad ta tiden vägen? Det är ju snart ett nytt år igen...    Men nu får det räcka för idag

kram på er 

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards