Alla inlägg den 9 juni 2017

hej

Av Anna Wihlborg - 9 juni 2017 13:32

Hej


Nu är jag här igen..Idag åker vi ner till Ullared.. Det ska bli kul. Men tänkte nu berätta lite om Vad som hänt..

Jag var hos läkaren angånde min arm. Jag fick kortinson spruta  och sen ska jag bli kallad så de kan göra ett test med små eletiska eller hur det nu stavas hehe.  Efter jag gjort den så får vi se vad som händer..

Men kommer nog blir bra. 

I går så hade jag och 3 jobbar kompisar till mig "uppkörning" så vi blev kökschefer. Kan ju säga att jag var nervös.. Men det gick ju bra... :) Så stolt över mig själv.. Även för alla andra...  


Men jag har jobbat i sju år på jobbet..Och började i serveringen, vilket min handläggare på af tyckte att jag skulle vara i och sedan bara vara där.. Så nu En är jag extra stolt över mig själv att jag har klarat detta.. 


Men nu får det räcka för idag..



kramisar 


Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards