Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Anna Wihlborg - 5 oktober 2016 12:45

Tänkte att jag skulle skriva att inlägg till samt lägga ut bilder på mina katter. Fösta bilden jag vet att den är dålig o      

Och att ni inte ser hennes ansikte. Men detta är Tussan och hon är 10 år.. Hon gillar att mysa med husse och matte..

 

Här ser ni Busan.. Hon är en blandras av huskatt och norsk skogis. Hon är social, vill vara där vi är..  

Sen är vi våran minsta lilla katt som som är ca 16 veckor gammal. också en norsk skogis. Hon är också social, gillar att vara med när man lagar mat och så. Hon kanske ska börja laga mat snart.. hehe

 

Här ser ni en blid som jag har målat.. Tycker att den är fin :) Nu får det räcka för idag.. kram på er


Av Anna Wihlborg - 5 oktober 2016 11:59

Bilen!!!!


Här kommer mitt första inlägg.. Dock inte så kul men det kommer bli bättre..Får ta det lite från början.. Vi köpte en bil i maj i år.. Inte en ny utan en 09 årsmodel. Men för någon helg sen när sambon var ute och körde så gick den dåligt.. Vi lämnde in den nu på felsöknng och det visade sig att kamkjedan är spänd/ hoppat kommer att kosta ca 15000. blää för att ha  bil... Men det är bara att gilla läget.. Måste ju fixa bilen. :)


Vad kommer ni att kunna läsa här? Jo lite om mina interessen.. och vad som händer här livet..samt kommer att finnas bilder om ni vill se det?  Men nu till mina intressen, jag gillar att läsa böcker,  umgås med vänner,  gosa med katterna, sen har sedan ett år tillbaka fastnat för att måla i målarböcker för vuxna. Det är ett rogivande interesse men blir dyrt.. man kan omöjligt ha en målabok. Kommer ju bara fler..      


Vad ska man skriva om mera i detta inlägg? 


Det mesta som jag kommer att skriva om här är mina katter som är mitt allt som min underbara sambo och också är viktigt i mitt liv.  Men nu får det räcka för denna gång  ha det så bra tills nästa gång vi ses

kram pår er...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards