Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Anna Wihlborg - 12 oktober 2016 11:59

hej på er!


 

Idag ska jag stänga på mitt jobb.. Passar på att gosa med min ena katt idag.. Finns det nått som är så mysigt när det kryper upp i famnen och man hör hur det spinner. 


Klockan 1400. ska jag ner till optikern idag, jag har ju linser, så måste kolla dem en gång per år så att det inte är nått fel.. Men tänkte även byta ut till mya glasögon då jag haft mina i 6 år.  Jag har ju bara glasögonen när jag är hemma och lite stund på kvällarna.. men dem jag har är repiga och så. 


I morgon är jag ledig från jobbet.. Vi ska ju ut och äta alla på jobbet, det ska bli jättekul.. har änterligen hittat vad jag ska ha på mig. Sen i helgen så är jag ledig, på lördag ska vi handla lite mat, och annat. Min sambo fyller på på söndag så då kommer släkten hit... 


Nu får det räcka för idag.. Skriver snart igen.. kram på er


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards