Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Anna Wihlborg - 15 oktober 2016 20:25

Hejsan!


Nu var det lördag och varit och handlat upp lite mat, Så nu klarar vi nästan i en månad igen. I morgon fyller sambon år.

Så i kväll har vi fikat med tårta.

   Den var god. Jag handlade lite nya blommor idag. Tycker det är så fint med blommor sen har jag även tänt lite ljus. Det är så rofyllt och fint med ljus.. Det får mig att koppla av.

   

Idag när vi åkte hem från västerås (där vi handlade mat) hamnade vi i en olycka. Det stängde av båda körfälten.  Det tycker jag är helt rätt så kan räddningtjänsten jobbar ostärda. Det var tre stycker som fick föras till sjukhuset, en av dem allvarligt. Tänk var livet kan vara skört. Allt kan gå väldigt snabbt och det kan vara över eller så kan man skadas för livet. 


Kan ni tänka er alla som kör när det drukigt eller de som går på droger.. Hur kan man vara så dum att man sätter sig bakom ratten när man drukigt. Men det är det som är lite otäckt när man är ute och kör, du vet aldrig vem du möter. Så man ska inte varna när man ser att polisen gör kontroller efter vägarna. Det kan ju var någon som drukigt eller tagit droger. Tycker att det är bra att poliserna är ute, och gör sina kontroller. Vill att det ska vara ute ofta. Man ska inte ha bråttom i trafiken. Så tänker er för där ute och kör försikgt så ni kommer hem till nära och kära.


Jag hittade en ny halsduk och handska idag, så nu är lag laddad inför vinter.    Skriver igen imorgon


kram Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards