Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av Anna Wihlborg - 21 oktober 2016 21:20

hejsan på er där ute!


Då var det helg igen och jag har blivit sjuk, jag har fått feber och förkyld   inte kul.. men det går över. Så gick hem tidigare från jobbet, blir även hemma i morgon. 


Idag fick vi reda på att de har strulat till det med bilen. De hade genom kostandsförslaget bokat in den på måndag men sen vet jag inte vad som hänt helt plöstligt vad den bokad den 1 november.    Därför så blev vi låna en hyrbil tills den är klar gratis ...De är ju han i bokning som gjort fel... Han visst inte själv vad han gjort... han har snurrat till det i alla fall men blir nog bra när det blir klart... 


Nu ska jag bara ta det lungt, kommer kankse in och skriver nått i helgen. Ska i alla fall vila mycket så jag kan jobba nästa vecka 


kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards