Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Anna Wihlborg - 23 oktober 2016 21:34

Tjenare!


Då jag legat i två dagar med feber och jätteförkyld är jag nu frisk igen.. eller ja frisk blir jag aldrig men bättre än innan helgen började i alla fall. Som sagt i går låg jag bara på soffan o tittade lite på tven och sov mellan åt.. det är nog därför som jag har blivit så pass mycket bättre att jag kan jobba i morgon..


Idag efter lunch fick vi reda på att min sambos farmor inte finns med oss längre.    Hon hade i går när jörgens föräldrar varit där o hälsat på spytt och var dålig. Vi åka in till sjukhuset,här i Enköping där de konstreade att en tarm var spräckt och dog i abulamansen på väg in till uppsala. Så idag har jag tänt ljus för henne.

  vila i frid.


Vi hjälptes åt att göra lite mat idag. Det blev lånnpannepaj, och sallad sen en cider/öl till det..

I morgon är det måndag igen och jag ska jobba.. 11-2000.

Sen på tisdag är jag ledig, då blir det att hämta ut mina glasögon.. ska bli  kul. Annars händer det inte så mycket i veckan... I helgen åker vi ner till Ullared.. det ska bli kul.  Vi åker med sambos två jobbarkompisar som är tillsammans... Det ska bli kul.. Det blir jag och sambon som får dela på körningen då de andra inte har körkort.. Bara jag kan köra hyrbilen men det borde inte vara något problem.. har ju körkort så då ska man ju klar av det. 

Nej nu ska jag snart göra kväller här och sova snart.. skriver i morgon igen och lovar att kort på bilen.. 

sov gott alla ...kram







Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej
Det är här jag ska skriva lite om mig själv!Men vem är jag? Jo en glad och trevlig tjej på 39 år. Bor med sambo och katter i Enköping. Vill ni nåt så är det bara att fråga kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards